;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

lördag 21 mars 2009

Fredag - Jobbade mellan 8.30-16.30.
Var hemma och åt god mat med Mamma, Pappa och syster. Fläskkotletter med klyftpotatis. Med lite förrätt och så =)

Sen tog jag bussen till motala 21.35. Fick vänta i stan en kvart.
Så tog jag stadsbussen, 308:an.
Den åkte en jävla lång runda innan jag kom till väster, och bussen var tvungen att stanna vid bussgaraget och tanka, så då fick man ju se hur det såg ut där, bussen tvättades med ;P
Aja de var en upplevelse. heh.
Lite efter 22.30 var jag framme vid västers centrum, och gick vidare hem till Toff/Annica. Där Ztoffe, Macke och Patte var och gjorde Toffe sällskap.
När jag kom dit var Patte så himla sugen på att gå ut, och jag kände bara näää usch måste vi ;P Dom andra var nog inte heller så sugna på de, Skönare att sitta där hemma. Men efter nån timma så blev de iafl så. Vi gick ner till vätternmagasinet.
Alltid kul att se nått nytt. Vi stod på övervåningen på vätternmagasinet och filmade patte när han stod och smådansa lite ;)
Här är en bild på när macke förklarar för patte att vi står på våningen över och spionerar.
Så jävla kul tyckte han att det var ;P Vid halv 2 gick vi hemåt, vi gick förbi sibylla för att få oss lite bukfylla.

Lördag - Vi sov länge Ztoff&jag.
Ztoffe fixa lite med bilen och jag höll på med datorn.
Gjorde tre inbakade flätor efter vi duschat, o såhär blev de när jag tog bort flätorna. Det blir en jävla bra volym i håret iafl =)
Jobbigt och gå med tre flätor under dagen, så jävla fult :P
Men eftersom jag bara typ var uppe på ztoffes rum och grejja så gick de ju bra ;P
Brukar annars göra flätorna innan jag går och lägger mig och morgonen efter tar ja bort dom, Sen är håret helt okej hela dagen =)

Ztoffe var stenhård på att jag inte skulle köpa nått onyttigt idag.
(Inte ens nått nyttigt)
Senare gick vi iafl upp till östenssons och enbart ztoffe fick handla. De blev lite poppisar. Jag var så jävla trött, så en film/myskväll blev de icke.

Idag vakna vi strax innan 10, och vi gick ut på promenad direkt. Vi gick till pressbyrån, ztoffe skulle hämta nått paket, och då kunde jag oxå lämna Hm-påsen som jag skulle skicka tillbaka. Bikinin var för liten =/ O de får jag nog ta positivt ;) hah. Får hoppas att det inte tar för lång tid innan den nya kommer.
Kepsen var helt okej, bättre än dom jag har hemma. Kjolen var jättebra :) och linnet var helt okej.
Det blev en 40 minuterspromenad iafl.

Idag är det ganska mycket på tvn. Herre på Täppan, Wipeout, Beck.

Darin - Runaway
Flo Rida - Touch Me
Rihanna feat Chris Brown - Bad girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar