;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

torsdag 19 mars 2009

Äntligen fredag imorrn! =) Har varit en slitsam vecka.
Vet inte vad som händer i helgen.. Får se.
Träffa Annisen kanske, för hon har fått hem foundation som jag har beställit av henne ;)

Jag har tänkt på att det skulle va rätt kul om man skrev ner alla roliga meningar/diskussioner som man har med barnen under dagarna.
Måste skriva upp den här så ja inte glömmer..
" Jag sitter med "T.... och "A......., och vi diskuterar hårfärg.
Vi alla hade ljust hår. Sen gick "Al...... förbi.
Vad har hon för hårfärg då?, frågade jag T & A.
Bruuun svarade dom. "Al..... säger - jag vill inte ha brun =(.... jag vill ha GRÅ, säger hon buttert. - Som pappa har! O hon var så besvärad. ;P"
Det kanske inte låter så roligt, men de tyckte jag att det var iafl ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar