;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

måndag 30 mars 2009

En mycket trevlig lördagskväll hos Annica&Toffe!
Jag bara hoppas att detta görs om. =)

Sandra, du är urgullig, alltid så snäll o trevlig <3>
Hoppas vi ses snart igen! O festa tillsammans =)
Ida, du är för rolig du ;) Vi ägde ju "lips" faasen va vi sjöng ;P
Hoppas du kommer ner snart igen o festar med oss =) (mitten)

Det var även väldigt trevligt att träffa jennifer och elin.
Kuliga tjejer dedär =) Hoppas vi oxå ses snart o kan festa tesammans =)

Och Annica, din snygging, hoppas inflyttningspresenten var fin =)
Vill ju att du ska ha ett litet minne från mig, (och ztoffe) som alltid finns kvar.

Saknar er redan kompisar .... måste verkligen göras om snart..

PUSSSS påer.


Jobbar hela veckan.. heltid..
Får se hur det blir framöver, verkar bli så att jag får fast 50% ända till sommarn.
Sen blir det säkert så att jag behövs mer.
Jaja =) pengar rullar in....
Men visst, man blir sleten, som jag tror ingen fattar att en barnskötare kan bli,
men de kan ja lova att de kan man. Det tar så mycke psykiskt.
Har ju 49 barn inskrivna på avdelningen ;)
Men dom är så underbara =)

Ztoffe min baby<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar