;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

lördag 14 mars 2009



Kat Deluna feat Lil Wayne
- Unstoppable

Keri Hilson feat Timbaland - Return the favor

Skönt med helg!
Finns väl inte så mycket att göra men.
Blir nog att åka hem till vadstena en snabbis och hämta internettdosan. Måste hjälpa baby med nått.



När jag endå går ner till stan, så funderar ja på att kanske köpa mig en sånhär.


Blev lite kär i den när jag såg Annica hade den.
Hon fick så fina vågar =)
Har letat i flera affärer o sen en dag när jag var på clasohlssons så fanns den där, 369kr tror ja den kosta där.. såg att den fanns på halens hemsida 299 kr, men lite onödigt att bara skicka efter den. Då tjänar ja inte på att köpa den där. Med frakten o de.


2 kommentarer:

  1. Den finns på Onoff för 279:- om du köper den på nätet. Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. den har jag med köpt! :D fast köpte min på expert för 42o:- eller vad det var.

    SvaraRadera

Kommentar