;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

måndag 7 juni 2010

Lyssna på min "Mest Spelade" spotifylista :)

Jaa.. vad har hänt sen sist?
Jag har fyllt 22 år, fick lite bra grejer, bl.a en Torkställning o en Elvisp =)
Den helgen kom Anna (syster) till Motala för att fira mig lite. Hon ville ju se lite ordentligare på lägenheten med.

I veckorna har jag typ bara jobbat, o de är så kul. Har varit flera veckor nu på en småbarnsavdelning och ska jobba där till och med vecka 25.
Så mysigt =) Men jag kan lova er, de är slitsamt också, psykiskt.
Men mycke glädje o kärlek med =) Alla barn är så underbara.
Sen blir de nog sommarlov för mig ett tag. Hoppas på bra väder då!

I lördags kom Macke och ztoffes lillebror hit. Vi grillade på gården här ute o sen satt vi typ hela kvällen på våran balkong och lyssna på musik och bara snacka skit. =) O för min del blev de "Tandara Rosevin =)
Sen kom Pia, och sen kom Jocke en sväng. Himla kul kväll faktiskt. Bara synd att ja somnade vid 00.30, tur att jag hade nära till sängen ;)
Dom andra fortsatte till 4-5 på morgonen. Hur orkar man? :)


Ne nu måste ja fixa lite..
Imorrn blir de jobb 7.30- 16, så de blir att gå upp lite innan 6.
Ha de bra allihop! Så hörs vi nog snart...

// Liza Brandin

1 kommentar:

Kommentar