;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

onsdag 9 juni 2010

För den som orkar och vill läsa lite :)
hittade nån lista med lite blandade frågor.

Hur gammal är du om fem år?
27 år ^^

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina arbetskamrater och alla söta barn!

Hur lång är du?
Hm senast va ja ju 1,67 kanske, tror det har stannat där ;)

Vilken är den senaste filmen du sett?
Wallander “Arvet” (älskar Wallander filmer)

Vem ringde du senast?
Ztoffe

Vem ringde dig senast?
Mammi

Hur löd det senaste sms:et du fick?
“Du är bokad: 2010-06-14 kl. 07:30 - 16:00 GullvivanBullerbyn…” osv hela veckan

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Hm, de bror nog på vem de handlar om..

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är förgiftade, som Anna brukar skoja om, hehe.

När såg du senast din mamma?
Imorse vid 7.00 vi möttes i ytterdörren.

Vilken ögonfärg har du?
Gröna, o i högra ögat har ja två småsmå bruna bajsfläckar, som ja brukar säga.

När vaknade du i dag?
05.51

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas vi har flyttat nånstans här i motala kanske?
O har en liten familj :)

Vad skrämde dig som barn?
DÖDEN faktiskt, hände många många ggr att jag sprang till mamma gråtandes.
O den tanken kom mest fram när ja skulle sova.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Barn på förskolan, hehe. Dom säger så himla mycke kul =)

Hur stor är din säng?
Min och ztoffes dubbelsäng blir väl 160x200

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar dator

Sover du med eller utan kläder på dig?
Heh. Oftast blir de trosor och en slapp tröja =)

Hur många kuddar har du i sängen?
Ztoffe och jag har tillsammans 4 kuddar

Hur många landskap har du bott i?
Bara i Östergötland, därför ja är sån redig Östgöte ;)

Vilka städer har du bott i?
Vadstena, Motala

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor är ju skönt =) men skor är ju snyggare ;)

Är du social?
Ja jo egentligen, bara det att ja är lite blyg av mig ibland. Rädd att säga fel saker.

Vilken är din favoritglass?
Daaaimstruuuuut! =)

Vilken är din favoritefterrätt?
Eh? Ja de får väl bli kladdkaka, eller chokladboll. =)

Tycker du om kinamat?
Sådär faktiskt, ingen höjdare. Kan funka.

Tycker du om kaffe?
Jo ganska =) blir ju två halva koppar under hela dan på jobbet.

Vad dricker du till frukost?
Mestadels Oboy, ibland nyponsoppa/blåbärssoppa.

Sover du på någon särskild sida?
Det har blivit att den högra sidan är min ;)

Kan du spela poker?
Jomen visst, jag har lärt mig! Fast de är långtråkigt.

Tycker du om att mysa/kela?
Klaart =) Med alla mysiga barn. O ztoffe såklart.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Eh, nee? Tror faktiskt inte de? 28 maj……

Vill du ha barn?
Aa ja vill jättegärna ha barn.. Känner mig faktiskt redo nu,
men man ska ju va två om att vilja de med =)

Kan du några andra språk än svenska?
Haha ja lite engelska kan ja väl, men jag är väääääldigt dålig =(

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

Vad spenderar du helst pengar på?
Inredning, kläder, prylar, men helst sparar ja =) Jag är ingen slösare inte :)

Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hm, lyxfällan är riktigt intressant. 2 ½ män händer de att ja kollar på med.

Vem är den roligaste människan du känner?
Vet ej`? svår fråga..

Vad har du för ringsignal?
Ciara feat. Timberlake - Love, sex and magic
hehe, har inte orkat byta. Men ja är van vid den =)

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En sån som man kan ha ett värmeljus i ;)

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

Vilken var den senaste boken du läste?
Att läsa bok tillhör inte mitt intresse. Kollar hellre film! =)

Läser du dagstidningen?
Ja på jobbet på fikarasten brukar de bli att kolla igenom Corren.
O hemma hos mamma o pappa Vadstena/Motala-tidningen.

Prenumererar du på någon veckotidning?
Aa, Body ;) neeevars de är ztoffe som gör de. Men de roliga är att de står mitt namn och adress ;) Det var för att han fick de av mig i födelsedagspresent.

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
90,2 RadioMotala

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Krafsade? De senaste jag skrev på en lapp var iafl mitt mobilnummer till Tori en arbetskamrat=)

När var du i kyrkan senast?
I maj nångång i Åtvid, när mitt kusin barn konfirmerade sig.

Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Usch, i somras på Öland två nätter. En helg ja helst glömmer.
Fanns väl vissa mysiga roliga stunder med.
Men visst, de skulle kunna vara mysigt o kul, med rätt folk vid rätt tillfälle :)

1 kommentar:

Kommentar