;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

onsdag 14 oktober 2009

Hallå dääär! :)
På tisdagen (6/10) var Ztoffe och jag o hälsade på i lägenheten vi ska flytta till snart :) Det var kul o se! Men vardagsrummet var lite mindre än ja trodde, o lite svårmöblerat.
Men de kommer säkert bli bra sen :) O mysigt :)
O det var intressant o se hur han som bodde där nu hade de, så man fick lite inspiration :)
Man går ju hela tiden nu o tänker på grejjer som man vill ha sen..
Men de går ju inte köpa nått förens vi verkligen är där o kan mäta o så..
Jag tycker att de ska bli så kul :) ja är så taggad!! :)

Men får se när de blir, han som bor där nu måste bara hitta nått som han kan flytta till, vet ju inte när de kan bli?
Orkar inte vänta mer =P =(

-

Sen på Fredagen skulle Ztoffe o Jag vara barnvakt :) Åt ztoffes systers barn, Aurora & Isa.
Vid 4 var vi o hämta dom på Förskolan :)
Sen var jag med tjejerna o lekte några timmar, ztoffe fixa pyttipanna & stekt ägg som Aurora hade önskat :)
Det gick jättebra o tjejerna var så söta & duktiga :)

-

Söndagen åkte Baby & jag med Toffe & Annica till Örebro simhall, (Gustavsviksbadet tro ja de heter va?)
Ojojoj, livsfarligt ju. Men kul :D Hade asont i rumpan dan efter.. o några sår härodär =P
Kan inte förstå att barn får åka där hejvillt. Jag slog i rumpan ashårt... så man skulle ju lika gärna kunna slå i huvvet, o de är ju inte så bra =/
Sen var vi uppe på relaxen några timmar, testade ångbastu, men där satt vi inte länge Annica o ja... =P
Blev mest att sitta i bubbelpoolen :) Sen blev de lite solning :)
Aja, det var en kul dag :)

Här är viiiii...

Jag och Annica satt i nått skönt rum och snackade lite skit :) medans baby & toffe satt i killarnas ångbastu.

Sånna här badrockar fick vi låna när vi var uppe i relaxavdelningen :)
Jag + Annica

HaHa!! Ztoffe och Toffe. Vatten-rutshbana :)

Ztoffe testar nån slags rutshbana.. o den var lite knepig och ont fick han med! =P

------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar