;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

lördag 7 mars 2009

Melodifestivalen - Andra Chansen
Sarah Dawn Finer - Moving On
Jag ryser fortfarande när jag ser/hör detta framträdande! =)
Direkt till final tycker jag!
-
YES! Det gjorde hon nu med.. =) Underbara låt! =)
*
Ojoj, dehär blir svårt. Lill & Susies låt är helt okej!
Har spelat den många gånger på min mp3 denhär veckan.
BWO´s låt har jag inte lyssnat på så mycket men den är fin =)
Mamma älskade den vet ja. Men jag tycker nog Lill&Susie ska vidare.
-
Star Pilot, den låten är ju jättelik flera olika låtar, (Velvet - Take my body close och Boy Meets Girl - Waiting for a Star to Fall och deras egna tidigare låt In the heat of the night ) Det blir ju lite knepigt =S
Och Amy, njaa, hon är jätteduktigt, sjunger jättebra, men jag orkar bara inte =P hehe.

Men fan, nu måste sara och lill&susie mötas i en duell =/ Faaan, Dom är ju dom två bästa i andra chansen!
Aja vi får se hur de går.

Haha, hittade låten som var med i Ebba&Didrik som jag tittade på när jag var yngre,
Riktigt 80-tal kan ja lova, =D Ahvars, va härligt.
Heter visst Betula - Lagt kort ligger
http://www.youtube.com/watch?v=BplwHmYEyeY

Och sen är det kul o lyssna på låtar som
Anna och jag lyssnade på när vi var små -
Lili&Susie - Oh Mama
Lili&Susie - Tokyo
Lili&Susie - Kärleken känns
Lili&Susie - Om du kan
Lili&Susie - Okej Okej
Lili&Susie - Stjärnljus

Lördag: idag åkte ztoffe och jag till Mantorp. jag ville till Karlssons och kika lite.
Inhandlade mig en äggskärare, stor plastsked (till matlagning) och ett litet frågespel som heter Qube.
Blev ingen träning idag som vi först sa. Det får bli imorgon =)
Kom igen nu liza, kämpa på...! =/

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Kommentar