;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

onsdag 4 mars 2009


Goddagens !
Nu känner jag mig som en väldigt trött liza, väldigt körigt på förskolan
idag. Det är inte ofta ja känner så. Blä. Så jäkla jobbigt.
Men ja tycker så mycket om alla mina barn <3
- Ja måste jämt säga... - Jag ska bara.. - Jag hinner inte nu.. - Kommer snart.. osv.
Alltså dehär kan inte vara bra, varken för barnen eller oss vuxna.
Men iafl. För att förklara allt, så är det såhär att denhär avdelningen
jag jobbar på nu är en avdelning med typ 50 inskrivna barn,
men då är det oxå ganska många vuxna, 8, men alla jobbar inte heltid.
Avdelningen har förut varit två enskilda avdelningar.
Men nu har dom öppnat upp så ytan har ju blivit stor, en stor avdelning.
För barnen är det ju jättebra med alla dessa rum. =) Men de..åh.
Jag undrar hur länge alla som jobbar där står ut.
O när en förälder kommer o ska komma sitt barn kanske ja inte
knappt sett den ungen under dagen, hur tryggt känns de för dom då?
Jag undrar hur föräldrarna tänker om verksamheten.
På denhär avdelningen ska jag vara hela mars, så att, får se hur det går.

Idag har jag jobbat 6.45-14.00.
Ztoffe är så snälla o skjutsar mig till bussen <3
När jag börjar sådär tidigt måste jag åka bussen 5.50,
Men jag känner mig riktigt duktig, jag är inte alls trött på morgonen.
Har inget problem med att vakna =) Bara de att man inte alltid är så sugen på´t.

Musiken som spelas mest just nu..
Flo Rida - Right Round
Mayhem - Lorentz & M. Sakarias
Nina Söderqvist - Tick Tock
Alcazar - Stay the Night
Marie Serneholt - Disconnect Me
Lill & Susie - Show Me Heaven
Velvet - The Queen
EMD - Baby Goodbye
Sarah Dawn Finer - Moving On
Kapten Krok - Bingeling
_____________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar