;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

tisdag 16 december 2008

Tjenna!
Här är jag och Annica på harrys.
Kvällen blev händelserik.

Här sitter vi! =) Gumman&ja!
Bara synd att jag ska se så jävla fet ut bredvid dig ;)
Mitt kära vin där med! ;)

Vi hade mysigt med två tända ljus =)
Bilden ser så mysig ut.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

På Lördagen var jag på stan med mamma och kollade julklappar.
Sen åt vi på BellaNotte.
Sen åkte jag hem till baby.
~
I söndags var vi i linköping en sväng. Ztoffe skulle till Biltema.
Finns lite kul för mig och kolla där oxå.
Jag köpte ett dataljud ;)

Sen åkte vi och tvättade bilarna, både willy & steam ;)
Jag fick köra willy ;D


Tog en sväng till maxi för att köpa "läppsyl" ;)
Köpte värsta bra ju, en med lite färg i.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar