;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

fredag 12 december 2008

Igår kunde ztoffe åka ner med bilen till saabverkstan och
fick den samma dag. Tur att dom kunde fixa de så snabbt =)
Då blir baby glad.
~
Just nu är jag hemma på rast,
de är skönt att jobba på förskolan som ligger så himla nära,
de tar en minut att cykla dit ;)
Idag snöar de som bara den, o de är ju sååå kul för barnen =)
Då dom kan åka pulka o göra snögubbar!
Fast när man har varit ute ett tag så tröttnar ja..
jag är ingen utemänniska allstå. Fast på sommaren så är de ju
underbart att kunna vara ute med barnen.
~
Lucia imorrn. Jag minns när jag gick på fritids och att jag blev
vald till Lucia.. vilken ära. o tror ni inte att jag blev sjuk den dagen
vi skulle ha de =( Usch jag kommer så väl ihåg de.

Idag ska klosterliljan ha luciafirande kl 4, o de missar ja =(
För jag jobbar till halv 6 på Gullvivan.
Om bara 2 veckor är klosterliljan helt stängd =(
Men då kommer jag alltid ha nära till jobbet ;)
Hoppas att jag får mycket tider nästa år oxå! Jag tror de kan behövas.

Baracuda - Where is the love (8)

Nu ska jag tillbaks till jobbet! Ha en trevlig helg!!
_________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar