;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

måndag 10 november 2008

Tjaaaaaa!
Idag har jag jobbat 8-16 på Junibacken, det var så kul o komma tillbaka, hade ett långvick där i Sep/okt och
nu har ja långvick på Klosterliljan till Jul/nyår.

Helgen
I fredags var Anna och jag i norrköping.
Jag köpte mig en jacka och ett par vinterstövlar! =)
Anna ville så gärna ha ett par stövlar på skopunkten, så vi gick dit..
och jag hittade mina stövlar, och sen när vi skulle betala,
kom ja på att om man köper tre par skor så får man de billigaste gratis,
så om vi köpte våra stövlar tillsammans så skulle vi få ett par gratis!
Det var ju bara synd att vi inte har samma storlek =/
då kunde vi ju ha delat på ett par =P
Men vi gick o trälade o tänkte hur vi skulle göra. Men okej =P
Anna fick köpa sig (eller få gratis) ett likadant par som mina vinterstövlar! =)

Jackan som jag köpte var från Vero moda o av samma modell som Annas fast svart! =)

Efter norrköping åkte vi hem till mig, poppade lite popcorn och
öppnade en flaska vin =)
Blev en rolig, liten, tidig-fredagskvällstimme för oss. hehe.
Sen skulle vi med bussen kl 7.. o så går vi hela ugglegatan, o precis när vi kommer vid sista huset så ser vi bussen åka förbi på birgittavägen
- faaan, tänkte vi =P
Men då kom älsklingen o hämta oss som tur va, ville ju hinna hem till älsk innan idol!! Innan idol åkte vi till maxi och jag köpte en gurka, morötter och en sourcream dip!

Efter idol gick ztoffe och jag ut med Jawa,
o de blev en lååååååååång promenad.
Jag fick så ont i fötterna.

Lördag:
Då åkte vi till Linköping och kolla på bio med några vänner =)
Det blev Saw 5!
Efter bion skulle vi gå ut o äta tänkte vi, men jag var inte ett dugg hungrig =P
Så jag tog mig en smirnoff bara.
När alla var mätta o belåtna haha(nästan spyfärdiga),
så åkte vi hem till motala igen. Det blev en liten pokerkväll hos Patte!
Jag var iiiiinte sugen på't, men efter några "WhiteRushun" (eller hur de stavas) blev det så mycket roligare =)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Imorrn blir det att jobba på Klosterliljan 7.45-16.30
och sen iväg till feelgood och träna lite med annsen =)

Annas vattenflaska ;)



____________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar