;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

måndag 3 november 2008

Goddag =)
Ojoj, idag har ganska mycket att berätta känner ja. Hela helgen.

I Fredags var jag bara hemma hela dagen,
På kvällen satt ja vid min dator i min ensamhet och drack vin,
och camade med Annis =P O Lulligare o lulligare blev ja. haha.


( Jag och mitt vin )

Sen kl 7 åkte jag med bussen till motala, älskling kom o hämtade mig vid bussen. Sen åkte vi hem o lämna mina grejer.
Sen gick vi bara rakt över, hem till toffegrannen. Där var också Annica och Macke. =)
Tyvärr var ju redan mitt vin slut då =/
Men då fick jag mig lite strawberry-shot, eller jag tyckte att det var bäst att shota iafl =) Och så bjöd toffes pappa på nån kaffedrink =)

Sen åkte vi till sibylla (Min Ztoffe körde toffes bil) o där åt vi god mat =)
Sen vidare till parken.. Där träffade vi Sandra & Patte!
Det var väl helt okej där, Men baby försvann, han ville visst åka hem.
jag kan väl förstå varför, inge kul o va nykter kanske.

Lite bilder från Parken:



Pannica & Jag

Annica och Jaag

Macke, Toffe, Jag & Patte

Sandra, Annica & Macke

Sen kl två ville vi åka hem,
bara det att våran chafför hade åkt hem och somnat ;P
men det löste sig.
Sen åkte vi hem och somnade =)

____________________________________________

Lördagen.
Var på hugos med Sandra och Anna och några.. Ångrade att jag gick ut då, för det var inge kul.
Hade hellre velat vara hemma med Baby o så.
Fast innan hugos tyckte jag iafl att vi hade de trevligt med våra pratstunder =)

______________________________________________

Idag är jag hemma och är ledig ! Kände för det idag. Jag ville hem och sova en stund för jag var så trött. Och så ville jag baka, och det är just vad jag gör nu ;) Det blir 32 småfranska och 8 hålkakor!

Nu ska ja laga mig lite mat, det blir nog falukorv och makaronisar. =)

Sen 16.55 ska ja ta bussen till motala och träffa Anna och träna på feelgood! Vi är så jävla duktiga! =D

____________________________________________ ____

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar