;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

måndag 24 november 2008

Måndaag!
Idag ville jag vara hemma, slippa stressa och kunna plocka iordning lite.
Mår inte bra av att tänka på helgen som varit heller.
Det sket sig som vanligt, blir aldrig som man tänkt sig.

Fredagskvällen började bra hemma hos Ztoffe.
Dit kom Sandra, Patte och Macke.


Jäääääättehärlig bild!! =)

Jag hade mitt vin och två XciderWinter,
som ja upptäkte va massa glitter i :O
( försökte ta kort på de ) heh













Ztoffe bjöd på Minto, o de gillade ja ;P
Man hade jättefräsch andedräkt efter måste ja säga!
Nästan som listerin! =P

Vid niotiden kom Toffe & Annica hem,
så då gick vi över dit..
där dracks de massa annat..
o jag åt brända popcorn =/ =P
Kanske inte var konstigt att ja mådde som ja mådde sen!

Lite bilder från kvällen =)



Ztoffe njöt av ölen ;)


Snart taaaaar vi den!!


Nu tooooog vi den!!

Sandra <3 förlåt att det blev som de blev.
Vi som skulle dansa o parta hela natten!

Det är tur Toffe att du bor så nära min Ztoffe!!
rakt över gatan bara så ;)

precis innan jag var tvungen att gå hem o sova
så hade jag diggat denhär med macke!! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=wD80GlfguM4

Lördagen blev det till att sova..

På söndagen kom vi väl upp skapligt..
Älsklingen skulle byta till vinterdäck,
men ja kunde bara vara med honom i några minuter..
sen frös jag ihjäl =( =P

Så jag gick in och kollade på "Underbara älskade" som jag hade på mitt usb-minne.
Och den var verkligen smärtsam alltså.
Efter filmen var ja tvungen att ladda ner låten som var med i filmen.
Den var ju faktiskt skön :D
http://www.youtube.com/watch?v=2OmrAXcMaVI
____________________________________________________

Idag tänkte jag äta makaroner o bacon =)
Sen ska jag vara duktig och baka hålkakor åt pappa!
Får se om ja hinner med o rensa lite och göra iordning på mitt rum.

Imorron blir det jobb på klosterliljan 7.45-17.15!
____________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar