;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

fredag 14 november 2008


Mmm, jag har jobbat hela veckan och - aaa det känns =P
Astrött i huvvet blir man av att jobba på förskola.
Har dessutom tränat tre dagar, och det är jag nöjd med =)




I torsdags var jag och köpte kameran, ja kunde inte låta bli!
Min förra var så himla tråkig, bilderna blev aldrig bra,
ljuset var aslustigt.
Olympus 850, jag köpte mig en blå, skulle vara ashäftigt med
rosa eller gul, Men riktigt såå vågad är jag inte,
Och dom färgerna fanns inte i affären då endå, den blåa var frän med =)



Baby ligger och sover, han är bara sååå fin! =)
Förstår att du sover gubben, jobbar o står i som bara den.
-nu ska jag blunda lite.. gonatt!! hejdå!
______________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar