;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

torsdag 17 mars 2011

Idag gick jag upp typ halv 7 precis innan baby åkte till jobbet.
Idag blev de inget jobb för mig, men de gör inget :) Skönt o bara äta frukost i lugn&ro o glo på The Voice :)
Där lärde jag mig att USB-minne på norska heter "Minne-pinne".
Härligt ord :)


Vid halv 1 gick jag upp till lasarettet o mötte mamma o så lunchade vi ihop där i matsalen.
När ja gick första året på barn&fritid på vätternskolan så åt vi på lasarettet varje dag, så det känns så mysigt o äta där, minnen :)

Senare träffa ja Anna Holmgren. Vi ville hylla "Saint Patricks day" så vi körde på grön ögonskugga idag ;) hehe. Vi gick till Karlssons, Öb, Maxi o slutligen Burger King för att käka :)
Lite skit hittade vi juuh :) Sötis <3>


Jag köpte diskmedel i 2 jätteläckra färger, extrapris 9kr :)
Dom är så fina :)

"Saint Patrick’s Day: är Irlands nationaldag som firas den 17 mars. Dagen firas till minne av landets skyddshelgon S:t Patrick. I bland annat USA, Kanada, Storbritannien och Irland är det tradition att ha gröna kläder på sig. Om man ser någon som varken bär gröna plagg eller accessoarer får man enligt tradition tillåtelse att nypa dem " ;)

Grattis på Födelsedagen: Min kollega Melina Swanlind
& Kristoffer Toffe Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar