;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

söndag 20 mars 2011

Härliga söndag alltså :) Så jäkla härligt att man kan sitta på balkongen med linne i solen o inte frysa, det har jag längtat efter! :)
Idag håller jag på o tvättar som vanligt på söndagar.
Sen har jag färgat ögonbrynen o ögonfransarna.

Igår var ztoffe o jag på ikea o köpte en till byrå. I hallen kommer byrån med 4 lådor stå och så flyttar vi in den med 3 lådor som stod i hallen förut till sovummet. Den gamla som stod i sovrummet flyttas in till förådet.
Så jag skruvade o grejade igår kväll (med lite ztoffehjälp) men det mesta klarade jag själv :)


Börjar få i ordning på´t lite iafl :)

Nu ska ja diska!


Sånt här blev det igår kväll
Lillamenyn(plusmeny) jordgubbsmilkshake & vitlöksdipp MUMS
och under hela kvällen vitt vin :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar