;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

tisdag 22 juni 2010

Heeeej alla glada :)
Har inte så mycket att skriva idag.
Blir kanske att skriva lite på fredag, då är ja ju ledig.
Midsommar, ja vi har ingen aning om va vi ska göra då :S
Vad ska du göra på midsommar?

Har köpt mig en duschradio, skitkul tyckte ja, den är väl inte sådär jättesnygg men VÄÄÄÄL använd kan ja säga.. mycket roligare att duscha nu ;)
och jättebra på morgonen när ja sminkar mig i badrummet :)
Jag köpte mig den grå, och så har ja köpt en vit till min syster tills hon fyller år, o den va nog fasen snyggare.


Jag har också köpt mig två kuddar, inte riktigt den här färgen, utan en mörk-lila i glansigt tyg :) Just ni ligger dom som prydnad på sängen. Men vill ha dom i soffan sen om vi köper nån ny, i svart eller grå färg så de passar. Just nu har vi ju brun. Men i sängen ligger dom också fint :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar