;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

måndag 22 juni 2009

Var på Öland över midsommar med Ztoffe, Macke, Patte, Toffe och Mattias. Var tänkt att Annica skulle vart med också, men precis samma kväll just när vi skulle åka fick ja reda på att hon inte skulle med. Blev jävligt paff och besviken. Men Ztoffe tog hand om mig så gott han kunde <3
Midsommarafton/natten blev helt okej tycker ja, ja blev lagom fuller ;)
Va bara lite jobbigt när ja var så jävla trött på natten o ville lägga mig i tältet och får reda på att där va de upptaget. =/ Jaha? Till slut gick ja in till yttertältet och la mig på Mackes luftmadrass o sov. ( han hade tatt mitt tält). Nångång på natten/morgonen kom älskling o väckte mig, o ja som sov så skönt o äntligen hade fått uppvärmen. Men visst han fick med mig till vårat tält, o jag var beredd på att de skulle va kallt där =( Men vi båda slocknade nog direkt.

Morgonen efter, jag var förvånad över att ja mådde så bra som jag gjorde när ja vaknade.
Baby mådde nog lite sämre.

Drickandet började efter vi hade fått i oss lite middag.

Här satt vi den mesta tiden...

På midsommardagen blev de minigolf.
Men inte för min del,
o så kostade de 70 kr =/
dyrt tyckte ja.

Jag var sekreterare =), Det var 7 som spelade,
så de tog sin lilla tid!

Den här drinken blev ja bjuden på!
Himla god och värmande när man fryser!!
KaffeBaileys
hälften kaffe
hälften baileys
o sprutgrädde

De omtalade "midsommarståndet" ^^

Sista dagen, vädret började bli riktigt bra! Så vi gick till havet o kände på vattnet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar