;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

lördag 6 juni 2009

Hej gott folk!
Hänt lite sen jag skrev sist här.

Den 28 maj fyllde jag 21 år! Inget jag direkt längta till eller orkade fira.
Kvällen firades med mamma&pappa o mormor, med god mat :)
Den dagen upptäckte jag att jag inte vill fylla mer!
Jag vill faktiskt inte bli äldre, tiden måste nog stanna upp lite,
ja hinner inte med =S

Sen är det såhär att min mamma och min syster ska åka till Mallorca nu på tisdag. Jag förstår att ni tycker att ja är skitknäpp som inte ville hänga med. =)
Men jag är bara inte sugen påt. Jag vill jobba. =)
Nu i veckan fick jag såndär panikkänsla som jag får ibland.
O som ni kanske vet så har det ju hänt en flygolycka nu i veckan,
STACKARS människor, både dom som var med på flygplanet och anhöriga. USCH! Så jävla hemskt.
Dyka rakt ner mitt i atlanten med planet, du kan ju inte göra nånting!!
Dränkas till döds! O om nån överhuvudtaget kom ut ur planet så är de nog ingen kul känsla att komma upp till ytan o känna, ja kommer dö. Inte nått land åt nått håll! Faaan, va hemskt, usch!

Jag vet att de händer såå himla sällan, o att det är mycket farligare att vara ute i trafiken.
Men, så himla obehagligt att detta händer nu, när dom snart ska åka =(
Men hoppas verkligen att syrr&mor får en underbar semester, utan några tråkigheter.







Jobbar på som vanligt =) På Förskolan Gullvivan i Vadstena.
Men tror de börjar tunnas ut snart, nu när de snart är sommarlov.
Men sommarlov vill gärna jag med ha =) och sen börja jobba på igen sen i höst.
O ztoffe har börjat jobba igen ute i väderstad, jättebra ju =)
Kanske inte långt kvar nu tills vi kan flytta? =)
Asså usch jag känner mig jättetjatig, men ja vill inget hellre än de! =)

Har inte haft tid eller ork till att träffa mina vänner på sistone. Jag är verkligen lessen för de.
Annika & Sandra, tänker på er. Ni är helgoa. Saknar er verkligen <3
Johanna Asp min barndomsvän <3 fick reda på att hon & hennes pojkvän Robin flyttar till Ödeshög! Vi ses typ aldrig men du kommer alltid finnas där o va min vän =)
AnnaH, tur att du har din Rasmus o alla dina nya vänner. Hoppas vi kan gå o se på studenterna tillsammans på torsdag iafl! =)

O nu är de studentvecka med, är så glad för eran skull.
Kommer ihåg vilken lycka man kände. Fast endå så var jag iafl lite rädd för framtiden.. hur allt skulle gå.

1 kommentar:

  1. <3 tänker på dig oxå ringer dig snat:P
    puss Annica

    SvaraRadera

Kommentar