;HEAD;;/HEAD; - Det livet ger..

fredag 12 juni 2009

Det regnar och regnar och regnar...
Stackars alla som ska cykla vätternrundan =( Blir ju jätteblöta. Usch va ja tycker synd om dom.
Studenterna hade iafl tur igår. Inget regn. Blev förvånad att lilla sandra gumman var så varm o goo när jag kramade henne, fast hon hade väl druckit och skrikit som en galning ;), o de blir man ju kanske varm av ;) Kommer ihåg den där känslan när man tog studenten.
En lycka, "frihet". men endå, en rädsla för framtiden, hur ska de gå? Och aldrig mer komma tillbaka till den vanliga skolan som man har hållt på med sen man var 7 år.
Det som är jäävligt skönt (tycker ja iafl), är att slippa pressen på alla läxor o prov.
Får se om de blir nån höskoleutbildning för mig nångång? Måste isåfall först plugga på komvux, jävla engelska B =( Får se =)




Jag, när jag tar studenten 2007, 2 år sen.. aaaavars tiden går fort..



Jag hade ont i fötterna kommer ja ihåg med, ...

Hittade lite intressanta grejjer o läsa..
http://sex.msn.se/msn_sr_article.aspx?articleID=6436&categID=195
http://sex.msn.se/msn_sr_article.aspx?articleID=6433&categID=84

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar